'ze Pmr is oveeeeeeeer!

Life must go on♥

Hai you ollzzz. Haha, gedik err -,- Hihi, dok mandi lagi nie. Baru smp rmh. Biar siap update blog lah dulu. Kalu tgh bace nie ade bau wangi-wangi tu, bau Dina leteww. Ahh letih letih.

Hari Selasa. Pergh pergh. Bangun awal pagi, siap-siap pahtu basuh pinggan mangkuk luu. Hewhew. Rajin smcm aku pagi tu. Lepahtu, naik kereta vroom vroom pergi Bandar Al Muktafi Billah Shah. Sepanjang perjalanan tu, errrrr -___- nk muntah pun ada. Teruk gila jalan broooo. Kalau aku keje JKR, dpt beribu-ribu doh kot. Lak lak? Hewhew. Smp Imtiaz, adk terus Interview. Lalala, dpt gok merase masuk sch pandai. Dpt jejak kaki je pum jadi lahh. Lawoo emm sch dia. Kaloh Tepces itee :\

Kemudian terus berangkat ke KT, lalu Lebuhraya pantai timur yg baru siap sikek. Tol free ah. Sbb dok buke lagi. Hihi. Smp KT, teruskan perjalanan agi gi Besut. Haha, baik aku kabo berangkat gi Besut jee -,- Err, lalu jalan Treasure Hunt TM aritu. Hewhew. Rindu aa. Vroom vroom, pahtu aku dpt msg. Cik Annuar pun hantar msg soalan Treasure Hunt. Haha, mende laaa :\ Okay smp check in hotel. Pastu keluar balik. Makan. Gi KT balik. Pahtu balik Besut balik. Hahaha, jauh tahu dok? -,-

And then pagi empat belas Disember, aku tidur Kroh kroh dok sedo diri smp pukul berape tahu. Okay, harini dok dpt leww jejak MRSM Kota Putra. Sbb aku tidur, kena tggl dekat Hotel. Hihi, kalau adik diterima Mrsm gane aa? Aku nangih dok? Hihi, doktahu lah. Pahtu balik. Singgah KT jea tadi. Buat mende aa kat KT tadi? Haha lupa ah. Anyway, Selamat keberangkatan balik Sultan Mizan. Hewhew. Tepcesian, Bodyguard sultan tu cikgu kite kan kan?

Smp rumoh, ini lah kerja. Online. Busuk dok bau? Dokkannnn? Hihihi. Eh anje potong rambut. Ahh comel emm. Ehh, sungguh ke org kabo aku dpt kelas Jujur nie? Hewhew, stay? Haha, maknenye mimpi aku jd kenyataan ah nie? Harhar, nk menangis nie. Hihi, tapi aku dpt kata semangat dari kawan-kawan. Terima kasih. Setiap yg terjadi ada kebaikan dia :'> Aku mampu merubah segalanya. Yg penting, doa & usaha. Aku redhoooo. Byk lg nk ulas nie, tp cukup ah sini. Sedih sgt doh malam nie. Haha, k la byee ;*
I'll paint a smile on my face for you to see.

No comments:

Post a Comment