'ze Pmr is oveeeeeeeer!

Babak Pertama♡

Assalamualaikum.

Jyeahh, aku menghilang buat beberapa hari. And kembali aktif ber-online akhirnya. Hihi. Kesian dekat aku. Tak bercuti pun lagi. Eh amacam result final exam korang? Hehew. Well, bila masuk sekolah pandai nie, mmg ah sengit sikit. Lagi-lagi kalau pemalas mcm aku nie. Mimpi jelaa nak masuk kelas first -_-

Guys, tengok Juvana tak? Okay, title ini tajuk lagu cerita tu. Act, aku pun baru tahu lagu tu Ost cerita tu. Hihi hihi hihi. Aku peminat setia Zahiril Adzim. Yang berlakon jadi Daim dlm cerita tu. Oh, saya tak minat dia dari cerita tu. Tapi dari cerita MerahPutih. Hehew. Sbb apa baru tahu lagu nie? Sbb sy tak berapa layan ah cerita Juvana tuu. I guess, pernah tgk sekali jea kot :L And dapat tahu pun sbb Hairul perform lagu nie minggu nie. Ihih, |cerita agak berselerak|

Sooo, idk why aku minat sgt Zahiril Adzim nie. Adik kata, aku nie mmg suka sgt lelaki berambut sebegitu. Hihi, ye la kot. Aku selalu usha blog dia. Sekarang dah jarang dia update blog. Dulu, dia slalu balas wallpost peminat dkt wall dia. Aku pernah lah try sekali. Hihi, tp sekarang dah tak mana. Maybe sebab dia dah kaweeeeeeen -_- Hihih, sori aku taknak sentuh pasai tui. Aku kecewaaaaaa. Harhar. Haritu kan, bagai nak rak aku cari buku dia. Tiap minggu singgah Popular, Mesra Mall. And dpt jugak, beli dkt Kinokuniya. Guna duit sendiri pulakkk. Resit tu tersimpan lagi di dalam beg duit. Belum sempat laminate. Hihi.

And tiba-tiba dpt tahu dia buat BMT langsung dari tangan. Means that, buku tu, dia buat segala bagai sendri. Dia pos sendiri. Untuk 80 org yg terawal order. Hihi, Kenapa kenapa? Kenapa masa aku dh beli baru buat? Aaaaaa. Agak kecewa serta luluh hati aku. Rugi kan aku? Tu maknanya, bukan rezeki aku. Ermm -___- And lepas dia kawen, aku dah tak care mane dia dah. Aku tak layan ah laki orang. Ihih ;>

Bukan rezeki akuuuu :\

Act aku baru balik dari Dungun. Eh eh, dengar-dengar aku bakal ditinggalkan di kampung buat beberapa hari. Sepupu sepapat dah kecoh merindu kami. Ikhlas ke tuu? Hihi. Takpa, yg penting aku nak ke KB. I need somethingg ;D Smalam, 10 December. Oh no, nak sekolah dah. Ehem, semalam tgk Puss In Boots 3D. Hihi dok best mane pun. Ngantuk abih tngok. -_- And memandangkan semalam hari Sabtu. Aku terkejar-kejar ah nak balik tngok Idola Kecil. Sekali kena balik Cherating. Ada sembahyang hajat naik rumah. ;>

Rocckkkkk!

Jyeah. My Family my everything. (;

Aradhiyaa. Halamak. Lupa nak rotate!

Bila balik jea. On Wifi. Terus capai PC. Log in Facebook. Page Idola Kecil 4 diseranggg! Hahaha. Sorry to say ah, aku lain dari org lain. Nak cakap aku tak kelas? Hehew. Tak kisah. My life. Who are you wanna judge me? Okay dpt tahu budak Leen tu terkeluar. Hihi, aku rasa mcm tak patut. Malas nak ulas. Hihi hihi. Tp sekarang aku dah jatuh hati dgn lagu yg dia nyanyi tuu, lagu Gatra. Ehem. Rindu betul time jumpa diorang tu. Ah ahh, bila lagi boleh? Yang best nya tengok, sorang satu dapat spek Rayban hijau. Best emm. Bertuah nyaa. Hihi, diorang comel. Rindu dekat Anje



Hihi, soooo aku rasa aku bakal pergi jauh nie. Dah kena cuci otak. Lupakan ini online. Tanam azam baru. Hihi, azam tahun depan banyak. Nak kurus. Hehe. Yg penting, straight A's dlm genggaman. Korang doa-doakan la eh? Doa ramai-ramai makbul kann? And, aku nak orang yg faham aku. Biar same kepala dgn aku. So, selamat memulakan tahun baru dengan lebih bersemangat okay. Aku wish awal, takut tak sempat nak wish. Hehe.


|post aku selalu panjang lebar -_-|

I'll paint a smile on my face for you to see.

No comments:

Post a Comment