'ze Pmr is oveeeeeeeer!

Lawatan Inovasi ;]

Ehhem. Hello everyone. Now I'm back. Hahaha.

KakTyn♥
Perarakan maulidurrasul. Ehmm................ tak banyak bergambar pun. Cuma suka ustaz Abdul Hadi Yahya, errk. Dia cakap tak payah bercinta sbb jodoh semua Allah tentukan dah. :'D




Pagi Khamis tu toksah cerita lah. Tapi saya tidur rumah dinie malam tuu. Ermm. Suka sungguh saya sbb dapat naik bas Sekolah Smc. Taknak bas maklagam, taknak bas Sis. Kikiki, Sampai KL terus pergi PWTC. And check in duluuuu. Aiceh. Lepastuu lunch kat tepi jalan luar PWTC. Haha itu biasaaaaaa~


Nafa tinggi.



Hoyeah, mula-mula pergi smbahyang zohor dulu. Haha *detail cerita :D Lepas siap, nak snapping, pastu ada abg tu join. Pergh mmg sporting lah abg. Oh abg, abg sporting lah. Abg tahu tak? Ewwww :b And jalan kejap je dlm pameran tu. Lepastu pun merayap. Ada org suruh tlg ambikkan gmbr leww, itu lah ini lahhhh. Kiki dok nakal mana pun. Hee. Lepastu jumpa yg kumpulan R2 Raja lawak tu. Man Raja Lawak pun kita ada nmpk, tp tkut salah org masatu. Hihihi ;> Masa tu mmg banyak terluang, so kami lepak dgn cikgu Zainura dan bergelak tawa. Harhar
Tinggi yeay♥

Kemudian pergi Kompleks Rakan Muda. Smp tuu dah nak dekat pukul tujuhhh. Berkumpul balik pukul lapann. Jadi kami kalut lah berebut bilik mandi. Plug untuk charger juga menjadi perhatian. Pergh. Pukul lapan berkumpul. Dan naik bas kemudian ke Tesco Puchong. Makan-makan and Ana dan Dinie bergambar. Gmbr mereka berdua memg lawa, dan gambar yg ada saya takkan lawa, HARHAR. Hihi, kita ingat cikgu nak bawak pergi I-city malam tu :( Kaki saya luka. Sedihnya.

Balik and tidur kroh-kroh. Malam tu abah message, Ana pun baca and kata 'sweetnyaaaa' Hihi jarang jumpa abah skrg, asyik outstesen jerhh. ==' Ohhhh serok kata dia tidor kul lima ke empat pagi enth malam tu, sbb pegi tengok bola. Hebak aaa Abang chooooo. *kata-kata ana* Saya tidur empat org kat katil tingkat atas. Wuhhh. Risau molek takut jatuh or mengigau or everything. Takde cadar lh katil dia. Ape nieee? Kata bayar RM5 untuk dobi. Lantai debu, habuk hachuum. Hitam legam kaki. Hihi, Heerrhhhh =.= Besoknya kami bangun pukul 4 pagi, pagi-pagi lagi Ana dh peluk. Hihi, and then mandi dan tidur semula pukul enam setengah bangun balik dan berkumpul.


Sekejapnyaaaa masa berlalu, pagi tu breakfirst kat Kinrara. Aik? Yeke? Hehe saya lupa nama tmpt tu. Yg pastinya sebelum makan dh rasa kenyang. *blushing* Lagi-lagi apabila Kemal sudi tunggu dina makan dulu baru dia makan. Ahh terharu :'> Lepastu sampai KLCC, masuk Petrosains. Tengok movie dinasour and so on kat dalam tu. Hihihi, Destinasi seterusnya, jalan Tar, Sogo. Kami jalan dkt sogo jerr, tak merayp tmpt berdekatan situ. Saya beli baju & tukar baju. And bergambar and makan aiskrim and jealous serok belanja aiskrim dekat............................ Huh ok fine :/

Gelap emm muka

Selesai segalanya dan bertolak. Mulanya ingat bas Sis dah jauh meninggalkan kitorg. Pergh rupanya diorg yg ketinggalan kt belakang nung. Hahaha. Kita baru jea rasa jealous takut diorg sampai dahulu. Bila smp kat R&R Temerloh baru lah tahu segalanya. Makan-makan dkt Temerloh. Saya tk selera. Ana suap je. Kikiki sweet kan? *.* Izzuan pun ada join menggedik dgn kitorg, dan terima kasih izzuan ambikan gambar saya dengan................................... Huduh izzuan ambik, dokleh jadi adik ipor ah gini ==' Harhaaaaaaaaaaar.

kemudian bertolak pulanggggggggggggggggggg. Dekat Geliga rmai org turun kat situ. Hmm nak duduk geliga jugak lah. Serok jom pindah geliga. Hihihi ^.^ Sabtu tu saya TERbangun lewat, jadinya terlepas ah untuk ke Padang Astaka. Bila tgk gambar kawan-kawan, ohhhhh jelesnyaaaaaaaa -,- Tp tahniah sbb menang. Tp saya suka sambutan yg tahun lepas. Dan sy bangga kita dpt mengekalkan kejuaraan. Hikhik. Tak sia-sia awak hitam, berlatih tiap masa, kan, kan, kan? :P

Okay tu sahaja. Saya suka saya suka saya suka♥
I'll paint a smile on my face for you to see.

No comments:

Post a Comment