'ze Pmr is oveeeeeeeer!

Gong Xi Fa Cai

Assalamualaikum awak semua,
tadi sy ada re-orentasi. Harhar, sedih. Debar. Org cacat pun boleh dpt 8a. Takkan aku takboleh kot? -____-

Kira campur tolak darab bahagi, banyak nye masa aku yg dh terbuang jauh. Pergh, mmg tak sedar diri betul ah. Mcm mana nk dpt 8a nie? Kalau tk dpt mcm mane? Kesian ah umi. Umi nk sgt tgk anak dia masuk mrsm, pergi oversea. Umi je yg tlg bercita-cita utk anak-anak. Anak-anak? Sorg taknak duk sekolah elit la, nk keluar pindah masuk sekolah premier je. Ops, haha my adik is backkkk (Y)

Tahun nie, bg aku, rmai sgt dh pendorong. Diri sendiri selalu dorong diri sendiri, tapi diri sendri tk sedar diri. Awek pun selalu dorong diri ini. Aik? Kita suka ah dpt semangat dari awak. Heeeeeeee♥ Dlm kelas pun ada pendorong. Hihi malu lah nk bagitahu sape. Nnt smua tu perasan. Dekat sekolah, cikgu cikgu. Dkt rumah, family. Adik, umi, abah, baby. Diorg semua sayang dina. Dina sayang diorg semua. 


Dyna...tcer bru je ingat kt dyna....hehe...takot apenya!....dyna kan clever girl....tcer doakan dyna ye....dont worry la syg tcer!
-teacher Filzah-



auwww. Nak menangis baca. Banyak jugak aku dpt semangat harini. Malu la nk bgtahu belaka. Ihiks. Speacial-speacial belaka. Nnt nak mintak kata-kata adik pulaks. Heeee. Sooooo, dah bertekad sungguh la nie. 8a okay. Kita sama-sama pandai okay. Tepces batch 97. Biar semuaaaa dpt straight A. Biar semua cikgu kita dpt pergi Haji. Bukan Umrah dah. Hihi.


Homework memang gempak. Sbb cikgu tak bagi kita sambut raya dengan cina sekali. Tp masalahnya, sy nak pergi jalan kat Indon nie. Selesaikah kerja saya semua ini kah? Ohhh tidak. Matikah lah saya kah. Kikiki. Hampir semua subjek ada homework. Tusyen tak pergi lagi minggu nie. Sedihnya saya. Family saya busy-busy. Cabaran sungguh nak periksa :'( sy masuk Indon hari Isnin, keluar pagi Selasa. Hrp jgn contact sy. Nnt sy kena charge :( awak pun kena charge mahal jugak nnt. Miss me okay.


We’re made for one another, me and you, 
And I have no fear, I know we’ll make it through.
Baby,everything that I have is yours

I'll paint a smile on my face for you to see.

No comments:

Post a Comment