'ze Pmr is oveeeeeeeer!

I don't know -.-

Hello there. Hey, I miss you. Who? You lah. Yang tgh baca ni. Hewhew.

I miss Tepces life. Rindu nak pergi sekolah, merungut tak tentu hala sbb letih dengan sekolah. Rindu nak hug my girlfriends. Rindu gila kawan-kawan aku. Nak bergalak dengan diorang. And aku tibe-tibe terkenangkan cikgu aku. Diorang banyak menghulurkan bakti kat aku. Tapi aku tak bersyukur langsung. And know, aku menyesal sendiri. Serious aku rindu cikgu-cikgu. Tak akan dapat pengganti ah. Susah kan nak lepaskan benda yang kita sayang buat selamanya? Tahun 2011 akan tinggal aku dah. Tahun 2012 nak ambik alih aku pulak. Errrr, Idk ape nasib aku tahun depan. Aku berdebar dah nak PMR. Aku banyak main. Tapi aku nak mintak ah, doakan lah untuk aku. Doa rmai-rmai nie biasanya makbul. Hehew :'>

Aku selalu ingat kawan-kawan aku. Even kawan yg aku tak pernah jumpa. Aku sayang semua. Tak kira ah, yg pernah buat aku sakit hati sekalipun. Sebab, aku sayang semua. Aku faham semua kawan aku. Aku dapat rasa apa yg diorang rasa. And aku tak akan tunjuk kesedihan aku dekat diorg. Sebab aku taknak diorang sedih sebab aku, bertambah sedih sebab aku. Come on guys, walau ape jadi sekalipun. You're always mine. I'll always remember all of you. Setiap kenangan yg pernah kite buat same-same, aku ingat lah. Belaka. Even terdetik kat hati korang nak benci aku pun. I know u know that, tak ade sorang pun manusia yang Allah cipta tak buat salah. Kan? You all maybe happy with your own life. Even time aku sedih tak ade orang kat sisi aku pun, idontmind. As long as, org sekeliling aku boleh senyum.

Serious aku rasa, aku terpinggir. Tapi aku tahu, sekarang, putaran roda hidup aku tengah dekat bawah. Haritu aku dah rasa ada kat atas. Sekarang, turn aku dekat bawah pulak. Hidup tetap aku kena teruskan. Then, aku akan di atas balik. Gah, I miss the past year. I miss my old memories. Sebab, semakin hari aku jalani hidup, aku takut kenangan lama aku akan terpadam. Susah kan nak tinggalkan benda yang kita sayang sangat? Mcm kawan lah. Aku taknak hilang kawan aku. Erm. Aku syukur dgn hidup aku. People will always looking for our fault, even it is wrong. Tapi aku tahu, ade sebab tu. Diorang takut kita ambik kebahagiaan dia kot. Trust me, aku tak rampas kebahagiaan orang.


Tadiiii, pergi Ofis. Ada suprise aku tinggal. Hehew;


Idk why, sedih smcm jea lepas aku buat benda nie. :'> Jyeah, aku terharu gila masa aku exam final haritu, dapat msg nie;




Aku tak tahu ape yang aku duk merepek nieee -,-
I'll paint a smile on my face for you to see.

No comments:

Post a Comment